Rynkor förskönar även en sång

Tåras i ögonen och önskar jag får samma hjärtliga skärpa när jag blir gamal. En vacker cover på Coldplay´s ”fix you”.

Det är lite som med corverlåten ”One”med Johny Cash, U2 gjorde originalet men inte med samma djup och känsla som Cash… jag älskar verkligen den versionen och blir så där gråtmild och mjuk när jag hör den. Jag märkte inte ens att det var samma låt då jag hörde den första gången, så väsensskillda är versionerna.

Fyndplatsen för denna fina video med låten ”fix you”: bureborn-blogg, Tack!

Ps. jag köpte mitt första rynkkräm efter att ha varit hos frisören igår, deras spegel avslöjade endel spindelben vi ögonen.

3 svar

  1. Finns bara ett ord för detta, häftigt!

    Förresten tack för att jag får vara med på din länklista. Känner mig hedrad.
    Bugar och bockar!

  2. Svar till Rizzlo:
    *S*…klart du ska vara i länklistan! Jag jobbar sakta på att få dit alla blogg jag följer men jag tar det pö om pö…jag är lite långsam av mig. Vill ha koll på er alla jag nu börjar ”lära känna” via detta kreativa kommunikationssätt… det är rätt intressant att se hur folk presenterar utsnitt och fragment av sig själva på bloggen. Lite egennyttigt intresse då jag inte har satt en egen gräns vad jag ska berätta om och inte, men det löser sig med tiden.

  3. Visst är den fin!
    Jag vill också kunna lägga in YouTube direkt – får det inte att funka på blogspot :-(. Den där flytten måste bli av. Snart.

Kommentera

