Ok, jag ger mig

Ni har snö i Stockholm, ni har bilköer och folk i diket. Jag ger mig, jag ber om ursäkt. Det ÄR synd om er. En snöAid till er alla i huvudstaden…. en låt som plåster på såret, jag ska aldrig mer klaga på att ni har det tufft med snömassorna. Här får ni en låt som förlåt. Jag tar på mig snöskorna när jag far till storstan för att se på Bonniers konsthall imorgon, torsdag. Ska dessutom hitta mig fram till Sibyllegatan för att gå på vernissage. Behöver kanske inte kyla Dompan då det är snorkallt i Stockholm? *sänder över plusgrader till alla frusna själar*

Ett svar

  1. Längar efter ett inlägg om däckbyte i högklackat…
    Kan inte låta bli att undra över varför inte taxi-snubbarna hjälpte till?

Kommentera

