Alternativ ordning

städlapp2007copyright paljettenq

Det var ett tag sedan sist jag hittade en ny lapp på marken. Det jag hittade i morse var en lapp med att-städa-saker på en lista. Känns lite som en pik, jag har en ”alternativ ording” hemma. Nu är det första dagen jag känner mig frisk igen, i morgon ska jag gå och träna. Ser det som en städning av kropp och sinne. Den behöver dammas av efter två veckor av lättja och snor i kubik. Borde kunna hitta ny läsning så att hjärnan också kommer in på nya spännade spår.

There are no comments on this post.

Kommentera

