Hett i Harlem

Jag såg en biografi om Bill Withers på tv här om dagen och blev väldigt förtjust i låten Harlem. Annars är han kanske mer känd för Ain´t no Sunshine… som också är störtskön,  jag hade lite svårt att välja låt till inlägget, så jag tog den som är nyast för mina öron.

3 svar

  1. sköööönt, precis vad jag behöver just nu efter ännu en insikt om att stora delar av de som befolkar Tellus inte har mer än sågspån i skallen.

    en hjärnblödning från sådana personer blir oerhört dammig.

  2. Nä?! Hur kunde jag missa det då? Nu blir det Bill Withers resten av kvällen här, eller åtminstone Liveskivan från Carnegie Hall ’72. Den är fantastisk. Längtar efter att få höra Lean on me….

  3. Killen kunde sjunga han….*jisses*

Kommentera

