14 att kryssa av

14nätterkvarCopyrightPaljettenQ2007 

Nu när det är 14 nätter kvar innan jag går på tjänstledighet så blir det allt mer verkligt och påtagligt. Det blir inte så tokigt det där. Kan nog till och med trivas med att jobba på dagarna. Käka frukost tillsammans med min låtsassambo ”Magnus” och vingla iväg på cykeln innan frosten släpper gårdsplanen på morgonen. Två veckor, utspridda fram till nyår… det fixar jag. Det är inte långt kvar ett par arbetssjok och jag kan börja räkna av nätterna på fingrarna.

2 svar

  1. Hej hej!
    Nej du om det vore så väl, har legat med ryggskott!!! Först nu börjar jag klara av att sitta vid datorn igen. Nästa vecka kommer jag nog i gång med mitt bloggande igen, då har jag lite att ta igen. Då ska jag även ta och gå igenom dina inlägg! :-D Ha det så gott!

  2. Stackars ”Magnus” – hans liv kommer att vändas på huvudet *ler*. Han har ju vant sig vid en eller annan ensam frukost, och nu plötsligt är hans ”sambo” hemma jämt och ständigt.
    Han kanske uppskattar lite ungkarlsliv…

Kommentera

