En nummerreaktion

Tänk att så många ringer ett okänt nummer, nyfikenhet har inga gränser för vissa. Andra klarar inte ens av att öppna dörren om det knackar på. Videon här är en rolig undersökning som ger en del skratt. Mest blir jag häpen. Skulle du vara en av dem som ringer? Jag skulle nog var en av de tråkigare som bara tar fram telefonen för att ta en bild på skylten…*S*

3 svar

  1. ha ha!! underbart!!!! vad sjukt kul!

    kraaaaam!

  2. Skrutt oxå! jag kan inte titta på You-tube längre. Ny brandvägg på jobbet. Övernitisk dataavdelning.
    Jag älskar såna där ”undersökningar”! Kanske ska man genomföre en alldeles egen?

  3. Svar till min Sofia:
    Tänkte nästan erbjuda att skicka länken till dig via epost/facebook, men det hjälper ju inte…*S*….du får helt enkelt återkomma efter jobbet. Ja, undersökningar är roliga…kommer du på något tema så här på rak arm?

Kommentera

