Råttan smakar konstigt

gooodis2007copyrightPaljettenQ

Att vara så godissugen att man vaknar ur sin sömn är illa ställt. Jag drömde om godis i alla färger och smaker… mest hårda karameller, de är mina favoriter. Men i drömmen var det något som var så svårt och placera. För det var som att jag kvävdes av snarrat… När jag vaknade insåg jag att det berodde på att jag var så snorig att det bildades en liten bubbla av sekret varje andetag genom näsan. Det var inte så mumsigt. Så de sega råttorna blev äckliga kråkor. Kan ju erkänna att jag tappade suget efter godis. Tar en kopp te istället.

There are no comments on this post.

Kommentera

