Självkritik, vad är det?

Alltså, lite Jante skadar kanske inte, jag såg denna annons på vägen hem nu i morse. Den är så där kaxig att jag vill gå dit och få mig en konstnärlig håruppsättning. Kanske kan hon få min lugg att bli nära på perfekt? Annonsens utförande invaggar mig i tron att hon har smak och känsla för stil…

konstnärligtvärre2007paljettenq

3 svar

  1. Annonsens utforming invaggar mig i känslan av att hon säkert är bättre frisör än layoutare.

    Får vi hoppas.

    (Var det där elakt? Jag behöver veta, för det sägs att jag har låg social kompetens.)

  2. Svar till Joakim:
    Elak? Är det du eller jag som ska vara elak ( ? ) och det där med social kompetens *äscha*…. men du har den rätta nyansen av klokskap, det kan jag konstatera (eget tyckande).
    Frisörskan kanske är så bra att hon snart har råd att anlita någon att göra reklamarbetet åt henne snart, hoppas det….*S* Jag kan erkänna att jag blir lite mer kritisk än vanligt då jag är på väg hem från jobbet och är trött. Jag gillar hennes kaxighet allt mer, jag borde göra om mina visitkort och ta inspirationen från henne. – Grejen i sångfågeln är väl att det är så lätt att klaga på andra. Estetik och trafik är mina favoritämnen vid klagomuren.

  3. vilken härlig person, jag tror hon är duktig. man skulle inte våga sätta upp en sådan skylt ifall ens vänner och kunder inte hade sagt att det faktiskt är befogat.

    ps. jag har ingen social kompetens alls för det blir roligare så. nu måste jag skriva nåt fult på min blogg igen – nåt könsord med glitterbokstäver…

Kommentera

