Det blir lättare med en ramsa

Natten som var, var en natt som alla andra nätter på jobbet, lite tråkig men överkomlig. Inget nytt under solen..förlåt, månen och allt har varit lugnt…precis som jag vill ha det. Surfade runt lite och hittade lite roliga klipp på youtube en stund. Här är en jag har nynnat på den senaste timmen…*S*. Den är inte heller ny, spännande eller ens hysteriskt rolig men eftersom jag har varit väldigt sömnig och fnissig ett par timmar nu så kommer jag ändå att somna med ett leende på läpparna. *sjunker ner tungt mellan ett berg av kuddar*…ibland berättar de en del ekivoka historier i mitt öra innan jag somnar…

 (nära på buskishumor, eller hur?… eller, vad definierar en äkta buskis?)

There are no comments on this post.

Kommentera

