From Russia with love:)

En låt till stunder då klappar skall slås in och glöggen värmas…. rumpan dansar i takt och smilgropen blir djup som ett grustag.  Låten: Guitar – Peter Nalitch

2 svar

  1. vad underbart! hur hittar man dessa filmer? undrar om han är singel….hockeyfrillan går ju att klippa bort.

    förresten, apropå de enorma lussebullarna som jag föreställer mig finns på café linné, en sån bulle skulle man ju kunna kasta på nån snygg singel! vilken kanonidé!

  2. Om du klickar på youtube-ikonen (högra nedre hörnet på fimrutan) hamnar du där och kan se hur filen har lagts in där… eventuellt kan du också finna fler filmer… denna kille vet jag inte så mycket om, fick filen hänvisad av en kille med anknytning till Ryssland.

    Linné har LÖJLIGT stora bullar..ett helt knattelag kan dela på en…men visst om man vill knocka en singelkille så varför inte…*S*. Jag själv föredrar att plocka russinen som små flirtar, längre än så går jag inte*ler* God jul:)

Kommentera

