Snokar vidare…

Dagens fynd:

en-orm-kanske2007.jpg

2 svar

  1. Först och främst vill jag återigen tacka för dina härliga inlägg i din blogg. Jag ser alltid fram emot att gå och sätta mig vid datorn, uppkrupen i soffan med en kopp kaffe för att läsa dina senaste inlägg….

    (detta skriver jag med risk för att återigen verka vara en läskig stalker)

    Sedan måste jag förstås tacka dig för att du förändrat min blogg-värld och hjälpt mig upp på fötter. Nu kan jag nämnligen göra nya stycken i min blogg =)
    Tack, tack, tack…

  2. Svar till Hanna: tack dina ord värmer! Men jag missade nog den där grejen om att ha hjälpt till med styckena, verkade ju vara ett problem för Betty…*L*, bra att det löste sig trots allt. Jag spamläser ju din blogg så vi är nog Evensteven :)

Kommentera

