Big boobs- En uni-visuell förklaring

PaljettenQ bigbang2007web    

När jag var på en ny shopping idag fick jag en visell förklaring till hur universum expanderar…. har ju läst om det i Simon Singhs bok Big bang. Jag skulle prova en prickig topp i töjbart material… pressade den på mig och vips…där var den… BIG BANG BOOBS! Den tidgare småprickiga topp blev mer glest prickig då den smet över mina bröst, prickarna liksom töjdes ifrån varandra.

Jag skrattade så högt att en tjej i provhytten intill sa till sin väninna: Vad är det som händer? Det är så underbart att man kan få sig en lektion i fysik i en provhytt. – Lite roligt ändå med shopping *erkänner*.

Ett svar

  1. Tycker du borde skicka in ”experimentet” till rådet för frustrerade fysiklärare. Skulle säkert fungera utmärkt för att göra Bangen begriplig för finniga och sexuellt besatta gymnasiegrabbar. *skratt*
    Själv skulle jag vilja ha en lika visuell beskrivning av begreppet rumtid. Gör mig alltid lika snurrig.

Kommentera

