PaljettenQ skålar in 2008

PaljettenQ Gott Nytt År2007

Efter jobbet ska jag sova några timmar för att sedan svida om till paljetter – nu vankas det fest! En blåsa på tån, en missad buss eller en bränd biff spelar ingen roll, jag ska ha kul. Om det inte blir roligt på middagen eller partajet efteråt kommer jag att fräckt gå någon ananstans. Denna afton har jag väntat på i en veritabel evighet!

Nej jag kan inte ens tänka mig att en vinterkräksjuka kan hindra mig, jag tejpar fast en plastpåse mellan öronen bara! Eftersom jag är lättroad så blir det nog svårt att misslyckas, tråkigt sällskap (högst otroligt)? Nemasproblemas – jag tar med en extra vinare och kryssar fram mellan dem med ett fånigt leende.*S*  Jag är så himla nöjd med tillvaron just nu!

Vad tror ni, kommer PaljettenQ att avlägga nyårslöften? Kanske det kanske, har i natt smugit omkring och experimenaterat med olika alternativ i tanken. Vissa löften är ju snabbt avklarade, som 2006 då jag lovade att gå ner i vikt, det var avklarat på 4 månader. I 30 år lovade jag att jag inte skulle börja röka, det löftet bröt jag samma år. Jag lär knappast behöva lova att sluta röka för de få pinnar jag suger i mig är så få, det skulle inte vara en sport att sluta med det.

Nej jag får söka längre in i hangaren av laster och olater. – Helt osynligt för mitt erkännande öga. Där inne dväljs något stort och riktigt dåligt som är gravt beroendeframkallande som behöver exorceras ut ur bygget. 

Gott Nytt År på er alla:)

Ett svar

  1. Gott nytt år!!!
    Du ska se att det bli en toppenkväll..
    Ser fram emot dina inlägg under nästa år…

Kommentera

