Killar…

hukaer2007

Moooget, shala-la-la-laaa!  :)

4 svar

  1. *skratt*
    Kuka förexten, kreativ nyordsbildning.
    Hjälp, vad jag är trött idag!!!!

  2. ja huij, jag har försökt få till en tupplur hela dagen, men det har varit folk hela tiden på jobbet. Så jag tog ett rejält träningspass i stället. Tack för senast, det var himla trevligt – som alltid:)

  3. De ollar också, killar. Det är riktigt äckligt, tycker jag. Får man fråga hur du lyckats gått ner i vikt så fint? Tro mig, jag behöver alla tips jag kan få. Detta är olidligt!

    Renée Renushka

  4. Svar till Renée: Jag skriver ett inlägg till dig och de andra som har frågat hur jag har gjort… ha en skön dag :)

Kommentera

