ArbetsOlust

Mina tankar är inte här idag…jag har som en smula svårt att koncentrera mig. Nu är det bara någon timma kvar till helgen börjar. Redan sitter jag här och suktar efter en fet god ost och ett gott Nebiolovin. Mitt söt-och saltsug gjorde att jag gjorde en raid i köket här på jobbet. Hittade en flaska glögg som jag nu har satt på uppvärmning. Får se om tomheten i hjärnan fylls av annat än åka-hem-tankar.

Har påbörjat nya arbeten men de är så trevande och luddiga ännu att jag under en halvtimme ritade teckningar till en kollegas barn, en labyrint och en teckning där lillkillen kan måla den svartvita bilden. Rätt roligt faktiskt. Kanske det jag ska ha som projekt, göra en målarbok…*S*

måla din djävul 2008web

2 svar

  1. Supersnyggt med bildlänkarna, hörrö! Har inte sett dem tidigare.
    Tycker det är rätt fint att det är lika halvskralt med arbetsmoralen, för då få du tid att skriva fler inlägg här. Det tycker jag om.
    Trevlig helg vännen!

  2. *häpp* det är en ny grej som jag fixade med igår…..*L*
    Men jag kommer nog att ägna resten av eftermiddan åt Homeros och Odysséen… (är det tänkt)

Kommentera

