En kille som vågar sticka ut

Efterlysning DN vintern2008 en kille som sticker ut ur mängden

– Ta på dig jackan du har fått napp! Jag älskar att läsa kontaktannonserna i DN, helst de som söker borttappade kontakter. Hur många har inte jeans och jacka på Centralen? Dessutom verkar den där Daniel verkar ha en bestämd och displaylös kvinna på tråden… Kanske de två annonsörerna kan passa för varandra?

3 svar

  1. Oj, en källa till människosinsikter jag totalt missat. Måste köpa DN i morrn`!

  2. HA ha ha…ja för något år sedan var där en kille (vuxen) som i kontaktannonsen sökte
    ”en fin tjej som gärna får spela harpa, jag spelar lite ishockey.”
    Annonsen låg inne ett par månader och jag hade så gärna fått veta hur det gick. Fick han sin harpaspelande prinsessa? Sånt där går jag och grunnar på än idag! *S*

  3. ps, jag minns inte vilken veckodag de brukar lägga in kontaktannonserna, men det är nog inte varje dag.

Kommentera

