Uppvaknande

”så heta kinder att man

kunde ha tänt en

Havanna cigarr

på en decimeters avstånd”

(citat; Carlos Ruiz Zafòn, ur Vindens skugga) 

-Ibland är det tråkigt att vakna.

4 svar

  1. Hehe det skulle man kunna göra på mig när jag blir generad, tror ingen är så bra på det som jag är… att bli generad ;)

  2. Inlägget var ett infall från i morse, men…igår kom jag fram till att jag har börjat rodna när jag ska prata inför en grupp (det har aldrig hänt förut)… vet inte varför jag har börjat skifta färg, för jag tycker det är ganska roligt att få många att lyssna på mig.
    Nå det kanske är roligt för åhörarna att se på mig i multikulörer…*L*

  3. Hehe… märkligt att du helt plötsligt har börjat rodna.. jag har levt med det heeela mitt liv! Men det som är jobbigast tycker jag är när man talar med någon och inte känner av att man rodnar men någon är vänlig och påpekar det, då känner man det sen kan jag lova!

  4. Mmmm, det är egentligen inte så mycket det att jag blir röd som stör, utan när jag helt plötsligt märker att jag fingrar mig i ansiktet av att jag rodnar (är osäker). Nervösa fingrar på näsan är ju distraherande!

Kommentera

