Modeslavens upprymdhet

Modeslav2008PaljettenQ

Jag råkade köpa modemagazinet SOLO idag till min piffiga räksallad. Jag tänkte att jag nog behöver lite mer glamour och flärd till lunchen. *Bah* Detta blev en stor besvikelse, tidningen var så ytlig modemagazin kan vara då man karikatyristiskt beskriver mode och viljelösa modeslavar. Jag formligen kände hur vettet pyste ut ur öronen medan jag bläddrade i blaskan. I protest växte håret ut i armhålorna och pubishåret krullade sig irriterat då jag läste en artikel om att acceptera och älska dig som du är,du vackrare än du tror. De själva fick kommentera sina kroppar och peka ut sina komplex. Panelen var väntat positiva och sa typ; Näää du har små bröst men de är fina (din stackare). En annan klädde (i tanken) på en halvnaken kvinna i en vacker klänning, lite som att han tyckte att hon skulle vara vackrast med kläder på. Hela tidningen understryker hur ytan ska premieras. Jämför dig ABSOLUT inte med dessa trådsmala stjärnor men banta som dem, träna som dem, var dem!

SOLO får inga paljetter. zipp-nada. (Ett stort fett F, enligt nya betygssystemet)

There are no comments on this post.

Kommentera

