Lite lyckliga

PaljettenQ 2008 (bara) Lite lycklig

Hela tiden är jag medveten om att jag är ensam. Men om du frågar mig, svarar jag att jag inte är ensam bara själv. En smula lögn gör veckorna lättare.

4 svar

  1. Inte för att det är en tröst, men man kan vara ensam även i sällskap.
    Jag skulle nog dö om jag inte fick min ensamhet då och då, men den är ju självvald. Jag är lika social och utåtriktad som jag är ensamvarg, har gillat att resa helt ensam utomlands, det var frihet det. Gör vad du vill var vem du vill… men stundtals otroligt ensamt.
    Du har svar i min blogg
    Kram

  2. Åh! Den gillar jag! Knorren är alldeles lagom. Och så en porrig twist.

  3. Svar till Livsglimtar: Mmmm, jag har själv, solo, ensam, allena stått och beundrat den Kinesiska muren… har aldrig längtat hem så mycket som då.

  4. Sofia: – Ta det lugnt mina loppor, natten i lång! Du kan ju kika på dem imorgon och ta ett beslut då :)

Kommentera

