Lekfull rutin

Lekfull rutin 2008 PaljettenQ

” Många lever efter en så förbluffande rutin att det är svårt att tro att de lever för första gången”

Stanislaw Jerzy Lec (1909-66)

Jag var på bokrean igår och köpte bland annat Stora citatboken (förlag: W&W). Den är lite smårolig att bläddra i, får en del inspiration och flera skratt.

3 svar

  1. Några av oss lever nog för första gången och livet kan ju vara så jäkla snurrigt att rutin är det enda som håller en stående på fötterna.
    Men jag tror ju att jag har levt många liv fast jag gillar rutiner..hihi
    Fredagskram

  2. Klockrent citat! Och du är inte ensam, du har ju oss, vi som följer dina tankar! Du kanske skulle kunna ta kontakt med Magnus? :)

  3. *S*..undrar vad han skulle säga då?
    Jag trivs ju med att ha honom på lite mer än en armlängdsavstånd:) Härifån kan jag inte se honom sucka och hymla med ögonen när jag petar mig i näsan…*L*

Kommentera

