Ratta-ratta-raaa..*nynnar*

Radio 2008 PaljettenQ

Att vara gräsänka är att varje vecka ratta in en frekvens av självständighet. Till helgen ska ratten återigen vridas till  kanal 2 med toner för två och debatter om – ”ska du eller jag”? Själsligt värker det i örat. I wanna hear some love tunes!

4 svar

  1. Förr brukade jag njuta av att få vara gräsänkling för några dagar… nu är jag glad att husse kommer hem och går ut med Watson så att jag slipper en del av turerna. Orken… var är den?
    Jag har målat lite förr, alltid det där förr nu för tiden…
    Akvarell, blommor på längden och bredden som omgivningen sa sig vilja ha. Sen blev det inget mer på åratal…men nu fuskar jag lite i akryl.
    Massor av färg, jag är känd för min breda penselföring…typ måla plank och så vill jag gärna dra med spatel i färgen och se vad som kommer fram.
    Nu har jag lilla V här, vi har lekt med lego och annat, sen har jag ordnat ett hav åt honom under soffbordet och gömt diamanter i sanden. En lek vi har lekt förr, han minns sötnosen.
    Kram

  2. ….det blir inte så roligt när man kan fira ett år som gräsänka…. det suger åsneballe! (som en viss blomstrig kvinna skulle säga) – allt blir grått.

  3. Vilken träffsäker beskrivning!
    Rosenblad på sängen kanske ger en liten hint om damens önskemål? *ler*

  4. *s*…en rätt hårig man räcker..inte behöver jag blommor!

Kommentera

