Inkorrekt tillstånd

(Videon med PJ Harvey är förvisso visuelt tråkig, men lyssna gärna en stund på den för det är ett tics som jag omöjligt kan släppa just nu)

Jag kanske borde teckna min följande tanke, men jag censurerar mig själv. Tacka mig gärna senare.

Efter att ha spillt i mig ett par öl som det heter så behöver en vanlig kvinna som jag själv gå och ”pudra näsan”. Jag noterar att det bara finns toalettbås och tänker att, prutta det är inte riktigt kotym….(hur stavas det förresten?) andra kvinnor i båsen runtom skrynklar ljudligt papper och lägger det….. ”här- det var -var vet jag”? Varför tänker  jag på Jerry Signfelt nu?

Jag minns en tid när jag fick en aha-upplevelse på lekis, jag var fem och fröken visar mig att det går att LYFTA kjolen när man går och kissar istället för att kränga av sig hela klänningen… Enkelhet är skönhet fick jag lära mig.

Nå, på nationen i ett bås…. jag lyfter kjolen som fröken lärde mig för en evighet sedan. Jag söker kanten på strumpbyxan just strax under BHn….fan jag måste ha dragit dem upp till Kindomcome för de verkar aldrig ha en början. Detta är en scen som bör förstöras för all tid och evighet för alla män…. Strumpbyxor ÄR osensuella och har bara ett par praktiska syften – värme och klädnad.

För att verkligen illustrera den fragmentariska( förlåt; statiska) fyllan som jag befinner mig i ska jag avsluta med att säga att PJ Harveys låt: (duett med en man med sexig röst) In this mess … är under en minituös analys denna afton – jag har lyssnat på den oavbrutet sedan jag lämnade V-dala, denna låt kommer att vagga mig till sömns. Jag behöver ingen påminnande kommentar, jag tar låten även till frukost! *puss*  

4 svar

  1. Ha ha, strumpbyxor är en enkel match jämfört med den sexiga bodyn jag en gång ägde. Ute var jag och onyktert blev det och kissa måste man ju då och då. Bodyn hade tryckknappar i grenen…knäppte upp, kissade, reste mig och visp när jag böjde mig fram för att ta tag i den bakre delen av bodyn, den delen som hela tiden åkte upp när jag böjde mig för att ta tag i den och knäppa. Oj, det tog tid kan jag ju skriva att få ihop de där delarna och jag svor och skrattade hysteriskt där på muggen för mig själv.
    Aldrig mer body i onyktert tillstånd…
    Men nu för tiden är jag skönt osexig i rediga underbyxor och långkalsonger när kylan kräver det och när jag vill må avslappnat bra, vilket betyder att jag nu för tiden för det mesta går här hemma med Gällivarehäng och stora pösiga knän och resår i midja som inte kräver ett smack.
    Oj, nu kom det väldigt många ord…
    Kram då

  2. jaa, du det är som när jag har tagit på mig strumpor med tillhörande hållare och av misstag tagit trosorna innan för, då krävs det nästan jobb på Esrange för att gå på muggen…*s*
    Jag hasar gärna omkring i mjukisbyxor hemma, men om jag går ut bland folk vill jag gärna klä mig lite fint:)

  3. Mannen med rösten tror jag är Thom Yorke. Inte säker, men jag har för mig det. En bra låt är det i alla fall.

  4. Absolut….en favorit just nu. Jag ska ta och söka upp den där Yorke, verkar ju vara en bra sångare. Men det kan vara lite som Ron Sexsmith….gör en bra duett (song number 6) med Ane Brun, vilket resulterar i ett inköp av alla fem skivor och det är bara den låten som är så där morrhårsbra.

Kommentera

