När de morrar

dammrätta 2008 paljetteq

När jag känner mig förföljd av dammråttor som rullar efter mig av vindraget när jag går till köket är det dags att städa.

5 svar

  1. Okej vill du ha adressen så att du kan fortsätta här när du är klar hemma hos dig?

  2. oj oj jo…jag är dyr i drift! :D

  3. Jag tycker du ska rita en katt som äter dammråttor. Kanske blir min Gumma inspirerad.

  4. oh jäklar! de har nog mer päls än vissa nakna katter!

  5. *S*….bloggaren Oscar Falk har ju en klase nakenkatter, jag vore en lögnare om jag säger att de är vackra…. men de väcker en varm mamma i mig och fingrarna börjar klia…vill sticka dem en tröja….*s*

Kommentera

