Modeoffer

Pälsfittan 2008 PaljettenQ

Sökandet efter den sanna skönheten tycks kräva sina offer. Det kostar att ligga på topp…

6 svar

  1. Denna bild fick mig att storgarva…så knasigt oväntat kul. När det gäller filmen så har jag inget att säga för jag går aldrig på bio nu för tiden.
    Kram

  2. *S*…det är faktiskt inget krav att kommentera allt.

    Tack för respons på bilden:)

  3. Pälsfitta. Vilken underbar tagg! :-)

  4. Jag är rätt duktig på att kommentera texter men fullkomligt usel på att kommentera bilder. Bilden ovan berörde, men ”vacker” var samtidigt inte det ordet som föll mig in. ”Udda!, kanske är rätt ord?

    Hursomhelst, hörde ”björnfitta” första gången här i Stockholm som smeknamn på den varma huvudbonad som ju är populär nu. Men hemma i Norrland kallade vi den minsann för ”björnpuppa”. Tänk dig den illustrationen!

  5. Jag lånade faktiskt idén till Pälsfittan därifrån… en pälsklädnad, kanske inte för huvudet precis..
    För nåt år sedan såg jag ett slags reportage på TV om en butik som sålde pälsar till fittor (som naturligtvis var rakade). Vad säger man om det? *skrattar hjärtligt*. Det finns folk som har för mycket pengar kan man kanske tycka. :)

  6. Hm, pälsar till rakade fittor… Udda, säger jag. *garvar*

Kommentera

