Min doftmusa

Min doftmusa 2008 PaljettenQ

Jag har under ett par år nu haft ett visst förhållande till en man i grön pikétröja och vita byxor. Varje dag då jag kommer till jobbet tar jag fram honom och luktar på honom. Den senaste tiden har han kommit att lukta allt mindre och jag får gnida honom mot ansiktet för att insupa de sista kvarvarande molekylerna av denna väldoft.

Han är en reklamkille för en herrparfym. Men det är inte hans kropp jag vill ha, det är inget corporalt begär jag har, utan en doft som får mig att purra av härlig stimulans. Givetvis har jag givit denna parfym till min man så att han också luktar så där sexigt. Idag kom jag till jobbet och plockade fram min pappers tunna älskare ur bokhyllan och lyfte mina rullande ögon till en av hyllorna. Där stod en tom parfymflaska! Min man har ställt sin tomma parfymflaska där för att jag ska ha mer av denna doftande drog. – Kärlek!

 

Ett svar

  1. Jösses! Jag som trodde jag visste allt om dig! Och så får man reda på att du sniffar på män i gröna tenniströjor… *gapskrattar*

Kommentera

