Skitkonst

Toa-konst 2008 PaljettenQ   wc-konst-2008-paljettenq

När jag sitter på toaletten på jobbet så har jag dessa tre bilder på väggen… ok, konstverk… eller nja. Hur som helst, de fyller sin utsmyckande uppgift ganska bra då det annars bara finns några hål i väggen att vila ögonen på. Vad har ni för inställning till att ha bilder eller utsmyckningar på toaletten? Vad har ni för konst-igt på väggarna?

2 svar

  1. Klart man ska ha konst på dassväggarna! Själv har jag konst som ständigt förändras = griffeltavla.
    Dörren ( som man stirrar rakt in i) ska också målas snart. Tror det blir en syntesttavla…

  2. Fiffigt! Annars kom jag på att det kanske är vanligt med bilder på kungafamiljen på dass. Företrädesvis utedass…*S*
    Jag kommer och kluddar på eran griffeltavla på lördag! :)

Kommentera

