Darrr-r-r-r-r-r

*muttrar*… det är inte lätt att jobba med fina linjer när händerna darrar av astmamedicinen. En bekant bieffekt som inte är så angenäm. Inte var det så smart att ta en kaffepaus heller. Det blev värre. Jag känner inte av medicinen förrän jag ska göra finmotoriska uppgifter. Jag får ägna mig åt expressionism resten av dagen eller klä mig naken och rulla runt i färg och gorma: VEM ÄR JAG?! *S* (det vore så typiskt mig). Tur att det är fredag!

Annonser

2 svar

  1. Va?! Astmamedicin?!
    Nu har jag missat nåt igen…

    Jag darrar på liknande sätt, men det beror på att jag känner mig som en total bloggnovis. Semestern blev längre än planerad. Men snart är jag på G igen. Bara händerna ville dansa över tangenterna. Nu beter de sig mest som spattiga sprattelgubbar.

  2. Tja, äscha… jag har haft hosta hela sommaren så jag fick astmamedicin att prova. Det funkar finfint förutom bieffekterna… men de försvinner nog snart.
    Kul att du är tillbaka! :) KRAMMMIZ

Kommentera

Fyll i dina uppgifter nedan eller klicka på en ikon för att logga in:

WordPress.com Logo

Du kommenterar med ditt WordPress.com-konto. Logga ut / Ändra )

Twitter-bild

Du kommenterar med ditt Twitter-konto. Logga ut / Ändra )

Facebook-foto

Du kommenterar med ditt Facebook-konto. Logga ut / Ändra )

Google+ photo

Du kommenterar med ditt Google+-konto. Logga ut / Ändra )

Ansluter till %s

%d bloggare gillar detta: