Kulturbullen…

…ska röra på sig. Nu ska degen vispas och brännas. Under 50 minuter ska all inspiration bytas ut mot transpiration. Spinning, here I come.

Jag ritade en teckning till ett inlägg, men eftersom jag inte hittar inställningen hur jag aktiverar bluetooth så kan jag inte föra över den till datorn. Enkelt problem? Nepp, jag hittar ingen vettig lösning just nu. Teckningen illustrerar av en slump hur jag känner det just nu…men eftersom jag inte kan ladda upp den så… – Nä jag lägger ner och går och spinner skiten ur mig!

2 svar

  1. Besökte själv F&S denna afton. Försiktig, försiktig styrketräning. I hopp om att slippa träningsvärk. Fåfängt hopp antagligen. I morrn lär jag inte kunna lyfta axlarna…

    Jansson spinner oxå skiten ur sig. Liggande på en kudde…

  2. Jag lånar gärna ut en kudde till honom.. Jag tror jag är lite småkär i kräket:)
    Jag var på gympa förra veckan, det var en utmaning att hänga med i kordinationen, då fick jag faktiskt klämma på nya muskler som var sura dagen efter…*s*..det är roligt att känna att det rör sig under tyget:)

Kommentera

