Värsta tjejfesten

OooohLaLa… nu åker jag till sommarstugan och preppar inför helgens tjejfest. Mina förväntningar är skyhöga och jag har sett fram emot denna helg hela sommaren, våren… ja, nästan ett år. Jag packar ner partykpåsen full av musik, drinktillbehör och stora örhängen. Förra året kunde jag inte vara med då jag själv stod och jobbminglade på en av mina vernissage. Men i år får jag chansen att ställa tusen frågor om hur de har det. Nu ska jag packa bilen och pensla på mig lite nagellack.  *kvastar iväg*

Tillägg: Vi lyckades med enkla medel pynta vårt barskåp:)

6 svar

  1. Hej!!
    Vad trevligt att ha tjejträff..bästa jag vet….Så sol och glada stunder önskas dig i helg..kram Carita

  2. Då får jag passa på att önska dig en riktigt fin helg!

  3. Jasså, partypinglan är i farten! Heja!!

  4. Wooohoo, det var precis så roligt som jag trodde det skulle bli! :D
    Jag skulle skriva ett inlägg om helgen, men jag är faktiskt lite spak. Jag envisades med att gå i svampskonen några timmar innan jag for hem, så sängen lockar mer än tangenterna.
    Tjingeling;)

  5. Hinner inte läsa dina inlägg nu… men jag ska sätta mig i lugn och ro ikväll.

    Ville bara tala om att jag lagt näsan i blöt… eller pannan i tangentbordet, var det visst =)

  6. He he he, duktig flicka;)

Kommentera

