Stopp!

STOPP, jag vill inte!

Vakna, kliva upp, duscha, klä på mig, cykla, leta nycklar i handväskan, starta datorn, teckna ett djävla ansikte, rita gräs, göra ett vernissagekort, skicka inbjudningar, ringa sjukgymnasten, ringa läkaren, ringa mamma, ringa hela världen för fan, äta lunch, fikarast, boka träning, rita mera gräs, lyssna på andras goda idéer, gå hem, sortera tvätt, laga mat, träna, duscha igen, föna håret, kladda i hårmousse som inte luktar som det ska, diska, borsta tänder, ta medicin, hänga upp blöta kläder, fluffa kuddar…

Det jag vill är det sista jag kommer att göra idag, jag vill sova.

7 svar

  1. Aj då, en sån dag! de är INTE roliga. Men i övermorgon är det vernissage. Det är ju kul, ju!

  2. Jag förväntar mig en stor kram från dig då :D

  3. Du har en poäng där…

  4. Tyvärr får man ju inte alltid som vman vill…

  5. nej, men det är en ny dag varje dag, alla dagar är inte lika motiga:)

  6. Konstig värld vi lever i att det får lov att vara så mycket måsten när allt man vill är att krypa ner i sin säng igen.
    Jag känner igen mig i ditt verbala vrål och kan bara hålla me.
    Kram

  7. Idag (några dagar senare) har jag äntligen fått sova tills jag vaknar, det är så himla skönt! Snart kanske jag kan lägga lite mer energi på bloggen igen :) MEn nu ska jag ta hand om mig själv en stund.

Kommentera

