Tävlingen är avgjord :)

Grattis Rizzlo! Ditt bidrag har vunnit. Ditt förslag fick mig att se nya saker i teckningen, sånt jag inte hade tänkt på innan. De där små strecken blev lite som frigolitfyllnad och helt plötsligt fick mannen ett förväntansfullt leende som jag inte såg innan. Lysande!

Jag vill tacka er alla för alla fyndiga bidrag, jag har haft det riktigt svårt att välja. ett tag funderade jag på Sofias bidrag; ”Attans, de skulle ha informerat om att det var en kylvara” var en stark kandidat, men mannen med lådan ser lite för nöjd ut för att gräma sig.

Jag skickar den på posten, signerad och i originalskick till dig om du skickar din adress till mig.  Du bestämmer vilkoren för emottagandet av vinsten:)

7 svar

  1. Tack!

    Jag är stolt och rörd *snyft*

    Kram Rizzlo

  2. Jättebra. Tusen gånger bättre än mitt förslag.

  3. Mycket bra val!

  4. Grattis till vinnaren! Det gjorde du bra!

  5. …jag får faktiskt lust att ge er alla en eloge, jag tycker att det var roligt att så många kom med förslag, dessutom så fyndiga förslag!’
    Jag är stolt över er.

  6. Hurra och grattis!

  7. […] Teckningen var väldigt fint monterad så jag behöver bara köpa en ram att sätta den i. Dessutom i en perfekt storlek så jag får plats med den bredvid min dator under hyllan (se tidigare inlägg med bild på min datorhörna). Den får bli en liten påminnelse om att ingen annan än jag själv kan ge mig ett nytt jag. Hur mycket jag än önskar att någon kunde det. […]

Kommentera

