*blink*

Ögonen svider, rumpan är full av tändstickor och tankeverksamheten rasar mot noll. Lite trött idag.

11 svar

  1. Hur skaffar man sig rumpan full med tändstickor?

  2. *S*…. ok, jag råkade linda in mig i metaforer, den är stel som ett stycke hyvlat råplan… jag har träsmak i baken och jag har havens alla drivved i rumpan… helvete, en hel regnskog…
    Det vill säga, jag har tappat kontakten med min rumpa, den har ingen känsel längre. Den är död, den har slutat vara.
    Om förfallet får den att pysa får jag ringa till Hiawata och säga att Ruttnarumpan finns att få emot en beskrivning i Uppsala. Bara att hämta.

  3. Och jag som alltid undrat var eld i baken kommer ifrån. Från rumpan full av tändstickor, förstås.

  4. *S*…ja, ser där. Äntligen en medmänniska som förstår! :D

  5. Trött är jag men det där med tändstickorna känns inte igen :-)

  6. Tändstickor i närheten av metangasutsläppen – är du galen kvinna! *S*

  7. …men när jag tänker efter så har jag inte haft någon vidare gnista i kväll…*gäspa*. Får raspa mig mot plånet imorgonbitti.

  8. Stackars flickan med svavelstickorna!

  9. …jag överlevde natten och dessutom är jag rätt pigg idag :D
    Du förresten? (Sofia alltså) … Jag ska på corebosu i kväll, hänger du på?

  10. Trötthet, tröttma, tröööthet. Jag känner igen mig fullständigt. Lyckades faktisk ta en liten powernapp på jobbet idag. Hoppas ingen såg mig. Snart får jag nog börja pumpa in adrenalin och stresshormoner med hjälp av dropp för att hålla mig vaken

  11. Jag jobbade natt förut och var inställd på att vara vaken sent, jag vande av mig det där otyget med väckarklocka. Men nu när jag återigen jobbar på dagarna så har jag sakta sakta vant mig vid att en arbetsdag KAN börja innan klockan tio. Dessutom har kroppen så smått åtegått till det normala, jag är en morgonpigg filur…. egentligen. Men det krävs ju att man går och lägger sig i tid också. Det finns justeringar att göra.

Kommentera

