Det är brådis nu!

Fram ur målarskrubben, nu är det folkfest. Alla ni med en flink idé och streckgubbar med själ. – Det är dags nu, ansök till Liljevalchs Vårsalong 2009! Ansökan ska vara inne och betald senast den 17/10 2008. Det blir min fjärde gång jag söker till salongen. Få se hur det går. Det kan ju knappast bli värre än att de säger nej. Själv refuserar jag goda idéer nästan varje dag. Senast idag petade jag hål på ett mästerverk! Den Ryske konstnären Ilya Kabakov har redan rippat min idé den lymmeln… *skrattar självironiskt*

4 svar

  1. Har för mig att jag sökt en gång – och det var på den tiden jag åtminstone var lite originell… *blink*

  2. *tssss*…du är SPECIELL! (ett internskämt som jag kan ta på torsdag :P )

  3. Friskt vägat, hälften vunnit som alltid! Så lycka till! En bekant till mig kom med i sina ungdomens glansdagar med det var ett tag sedan…

  4. Jag måste säga att jag vågar mer än lägger ner energi på det där. Men nu är bilderna inskickade sedan är det upp till juryn.

Kommentera

