FredagsFin PaljettenQ

Plockar ögonbrynen, färgar håret, rakar benen, stryker klänningen och putsar skorna. Nu är det äntligen helg. Till och med min blogg får en liten ansiktslyftning med ny logga. Idag är jag på sprudlande humör och jätteglad. Vill ut och träffa vänner, gå på party! Jag tar gärna ett par danssteg på parketten, men men… mina vänner är mer av det mer baktunga slaget. Jag får försöka sälja idén ikväll och hoppas på det bästa :)

9 svar

  1. Tack för igår och i morse!
    Och vilken supersnygg logga!
    Och ha superkul i kväll!

    Tre meningar. Tre utropstecken. Det är inte dåligt.

  2. TACK det samma! Det var verkligen roligt att få ett avbrott i vardagen, det kanske är därför jag är så uppåt idag :D !!!!!!!!! (jättemånga utropstecken)
    *kram*

  3. Grattis och hoppas kvällen blir kul! Känner mig extremt baktung och trögstartad i dag. Förmodligen värre än alla dina vänner…

  4. ZNOGGE: *S*…grattis? … jo , tack? Önskar att jag fyller år eller något :D Men jag tar ditt grattis som något positivt *L* Ha en skön kväll du med:)

  5. Så här dansar de baktunga vännerna.

  6. HA HA HA….*kan inte sluta skratta*
    Undrar vad mina vänner säger om jag skulle jämföra dem med hundar som har problem med analkörtlarna… :l
    Men jag kommer att tänka på det när jag försöker bjuda upp dem och de vägrar dansa med mig…*S*

  7. Snygg logga, ombyte förnöjer det vet du att jag tycker som byter inredning hystriskt ofta i min blogg.
    Ja, nog hör även jag till de baktunga… men jag har inga problem med analkörlarna om jag nu hade några.
    Kram ha en bra kväll

  8. Hej och tack för din kommentar på min blogg. Din beskrivning var ganska träffande lik bakom min tanke till verket. ha det så kul ikväll då. Hm, använder du rakapparat eller hyvel?:-)

  9. Välkommen Artlover :)

Kommentera

