I dimman…

Denna vecka har jag haft mindre fokus på bloggen men desto mer på min träning. Jag har satt upp som mål att träna minst 60min/dag och helst så många olika träningsformer som möjligt. Det gör att jag hellre trampar iväg till Friskis än sitter framför datorn. Höstmörkret har verkligen rasta över mig med kraft. Det kunde lika gärna kunnat ha varit ett piano som föll över mig. Vintern i Uppsala är inte gnistrande snö utan en vällingtjock dimma.

4 svar

  1. Men titta, dimma är ju hur vackert som helst!
    Din mycket, mycket envisa höstromantiker till vän.

  2. *skrattar*…du är för go!
    Jo det är fint, men kroppen tycker det är lite för mörkt just nu. Den vill bara sova och pumpa runt en massa godis och fet mat i ådrorna. Men jag måste erkänna att det är uppiggande med träningspassen. Men det tar ganska mycket tid i anspråk att träna varje dag. Vore enkelt om jag kunde ta en prommis eller jogga en timme…. Men men, någon dag ska jag kunna det också. *positiv*

  3. Vad kör du för träning förexten? Inte en timme spinning om dan va?

  4. Ha ha ha…då skulle jag få smisk av min läkare ;)
    Nej jag har tränat:
    Core
    Spinning (2 pass)
    Pilates
    Styrketräning (idag)
    I helgen ska jag:
    Cykla ute/ promenad (beroende på hur jag mår) tar med mig hojen till stugan:)
    Fys (hantlar och styrkeövningar på matta)

    Nästa vecka ska jag simma ett pass, ska testa hur det känns för ryggen/höften och ta ett pass core på måndag. Så egentligen blir det mer än en vecka med 60 min/dag. :) Men varje vecka är ny eller hur? *blink*

Kommentera

