I en bättre värld?

queen-of-blogs-2008-paljettTänk om hon finge…

7 svar

  1. den kvinnan är det synd om, och likaså kungabarnen.

    ..äsch, vad f_n, det är synd om ALLA känner jag nu, när jag verkligen känner efter alltså. spontant liksom.

  2. Får man vara så nyfiken att man frågar om hur lång tid en sån bild tar att rita?

  3. Det här blir ju som värsta konstutställningen – vad föreställer de? Ja, vad tycker du att det föreställer? Jag satt och tittade ett tag innan jag såg taggarna som du lagt till. Då såg jag en helt ny bild!

  4. Johnny: Bilden finns redan klar i tanken, så det tar inte så lång tid.
    Det tar kanske en 15 minuter… de andra lite en knappt 10. Det beror på. Sedan tar det någon ynka minut att fotografera, tanka över och fixa med photoshop. Jag ritar alla bilder med tuschpenna, så de finns som original på papper. Denna använde jag ingen blyerts till så den blir lite mer lekfull än de andra bilderna. Jag suddar genom att klippa bort oönskade element med en sax… väldigt basic. :)
    Jag ska fixa en penna till datorn, vill se vilken typ av bilder jag kan göra helt digitalt.

    Johan: De handlar nog mest om det jag skriver som tillägg, i detta fall kan man se det i taggarna.
    Bilderna jag gör till bloggen ser jag som en lek, en stund att ha lite roligt. Gör sånt jag inte gör på jobbet:)

  5. Många blogprinsessor finns det och synd verkar det om dem alla vare sig det gäller mode eller annat.
    Mitt öga ser en snorig prinsessa som har stort behov att lätta på trycket via sin blog.

  6. *S*… det var bra!
    Jag tänkte mig att hon lägger näsan i blöt ;) … en egenskap jag själv är fenomenal på!

  7. Typ Blondinbecinderella som gift.

Kommentera

