En fjäder i hatten

en-fjader-i-hatten-2008-pal

Jag är din skata…

5 svar

  1. Den bilden gillar jag.

  2. Tack.
    Jag har dåligt tålamod bara… Har provat att klippa i bilder (photoshop), men jag tycker det går smidigare att göra det för hand. Kan då kontrollera helhetskvalitén bättre. Men jag kanske lär mig det sakteligen :)

  3. Jag tycker handklippta bilder känns mer värda och på riktigt än det man photoshoppar.

  4. Precis!

  5. Den är jättefin! Och fortsätt handklippa, så mycket mer intressant. I photoshop kan man ju göra vad som helst, men det är ju materialets begränsningar som skapar de intressanta lösningarna. Tycker jag.

Kommentera

