Idéer om natten

nattliga-ideer-2008-paljett

Goda idéer är tröttsamma om de kommer om natten.

4 svar

  1. Tack!
    Min hund är med också… :-)

  2. P.S. Om du vill så kan du maila filmen till mig så kan jag se om jag kan lägga upp den på min blogg istället.

  3. Jag har ett block bredvid sängen där jag fångar nattens goda idéer. Tyvärr är de sällan lika goda när jag läser om dem morgonen därpå…

  4. Hmm, det är så jag känner det, man famlar runt i det där molnet efter de där idéerna som är så konkreta om man bara skulle lyckas få tag i dem!

Kommentera

