Modelättnad

trendslav-2008-paljettenq

Trendslaven kanske underlyder sig av lättja för att slippa ta egna beslut. *la la la la*

Denna teckning hittade jag i min gott-och-blandat-låda med illustrationer till bloggen… den fick inte vara med i våras, tror jag den blev till, för att jag tyckte den var så ful. Men nu tycker jag den är så ful att den får vara med:) Jag kan ibland bli så förförd av de nya trender som lockar i skyltfönstren att jag verkligen blir ett viljelöst mähä. Men det enda jag egentligen behöver är ett par nya vinterdäck till cykeln. Inte så ”hip”…

4 svar

  1. Hej!

    Tittar in här via Znogge.

    Ja, med den här mängden snö så behövs det vinterdäck på cykeln också.

    //T

  2. Välkommen in, det är trevligt med tjuvkikningar:)

  3. Nej men praktiskt och bra om man inte vill hamna i diket! Du har väl hjälm? Annars får du designa en snygg!

  4. Jag har en hjälm, men den tycks ha byggt bo på hatthyllan…

Kommentera

