Jag och Mr Martini 1

paljettenq-2008-valpars-mak

Jag blev utmanad av Fredrika att illustrera lite bilder när jag nu sitter ocvh väntar på skjuts hem…. hennes utmaning kan ju inte igonreras, och jag ska …. bara fingrarna ger med sig ge en ännu en bild till er medan PaljettenQ väntar…*allt kan hända*….framför allt ett antiklimax.

Det är lätt att tro att man under alkoholens brus kan hitta fantastiska idéer…. jag önskar ett stort FETT undantag…*snälla*.

Utmaningen till alla är kanske att göra ett inlägg NU! (ögonaböj, utan att tänka efter, skriv nått NUUU!!! om vad som helst, var spontan för fan! *inte som jag*)

(bilden; jag och min man ska iväg och titta på hundvalpar i helgen)—-> Woohooo!

4 svar

  1. Men! Den är ju fullständigt genialisk!

    Och lite ”all your base are belong to us” som figurerade i olika sammanhang för ganska många år sedan vid det här laget.

  2. mmm, jag har en liten bil ang FRA lagen på laddning…men jag behöver lite assistans …den kommer inom midnatt. :)
    *bara en smula ivrig*

  3. Det här var roligt! Fram för mer sprit i konsten – eller konstnärerna menar jag förstås! Och i bloggosfären!

  4. …tekniskt missöde gjorde att jag inte kunde logga in i går, som lovat. Men jag har nu bättrat mig :)

Kommentera

