Valpfrossa

valpar-2008-paljettenq

Här är de små gosiga bestarna. Hur ska vi kunna välja ut bara en av dem? Jag vill ju ha allihop! *hjärteknip*

6 svar

  1. *vill krama sönder*

    Funderar över oddsen för att den här bloggen om ett par veckor handlar blott och enbart om valpliv… Ska vi slå vad om hur stor andel av inläggen som kommer att innehålla spår av hund? ;-)

    Det gör förstås absoulut ingenting – de är ju hur gulliga som helst!

  2. Med tanke på att jag inte kan tänka på så mycket annat än valpar så är risken överhängande att jag byter nick till MatteQ ;)

  3. Ta den som är mest lik dig i temperamentet!

  4. åh Guuuud, ta allihop!!!!!!

    och jaktlabradorer är såååå fina, smäckra och energiska, härligt!!

  5. ojojoj

  6. Jojojojojo!!! *längtar* :)
    Vi har köpt de första böckerna om hur man och vad man ska tänka på när man ska bli med en liten valp. ett annat inköp jag funderar på är att skaffa överdragsbyxor så att jag snabbt kan vara klar för att gå ut med valpen i snöyran…
    Undrar just vad mer som borde införskaffas för att få en praktisk vardag med hund.

Kommentera

