Trevliga små kryss

goda-nyheter-2008-paljetten

Ibland kan små slarviga kryss få en att bli lite extra glad :) Jag kom med på konstsalongen jag sökte till i måndags *tjohoo*.

17 svar

  1. Grattis! *hurrar*

  2. tack tack:)

  3. Ett jättegrattis!

  4. Grattis! Åh, vad roligt! *Skålar genom cyberrymden*

  5. Vem är förvånad?!
    *jättegrattiskramar*

  6. MONZAstora TACK :D

  7. grattis grattis, å vad kul!

  8. Roligt!

    Skulle en enkel butler, om han såg verken på salongen, känna igen dem som dina… med ledning av de teckningar du visat på din blogg? Eller är de helt annorlunda?

  9. Grattis! När är den här salongen?

  10. Jag kan lugnt säga att Salongen börjar i helgen. Och ni alla bloggläsare skulle knappast känna igen ”stilen” alls! Det är knappt så att jag själv känner igen mig *skrattar*…. Skämt å sido. Nej det finns ingen likhet alls med det jag visar i bloggen.
    (någon poäng ska det väl ändå vara med att jag är anonym här *blink*)
    Vernissaget är på lördag, kl. 11-17
    Välkomna :)

  11. Man får gratulera! Och tack för komplimangen!!!

  12. Instämmer i grattiskören!

  13. *ler*…jag har fått fler gratulationer för detta än när jag fyllde år sist :)

  14. Ja, alltså att fylla år är kanske inte så mycket till seger?

  15. Mja… det känns som mer en dejavú varje år numera…:)

  16. Grattis, grattis! Heja dig!

  17. *gör Rockys segergest*… Yea!

Kommentera

