Kvällsnöje

Har du bloggtorka och ratlöshet? Då har jag ett gott tips till dig:) För att få lite ny input av nya intryck brukar jag ge mig själv uppgifter. Ikväll är regeln:

  1. Gå in på första bästa blogg som ser tillräckligt intressant ut.
  2. Läs minst ett inlägg, tex den som är nyast.
  3. OBS! Kommentera inlägget.
  4. Titta i bloggrollen och klicka på den första bästa som faller dig på läppen (välj inte en blogg du redan är bekant med).
  5. Återupprepa punkt 2,3 och fyra…
  6. Om bloggen inte har en bloggroll så klickar du tillbaka till bloggen innan och väljer en ny.
  7. Ha kul! :)
3 svar

  1. Och så får man så fin besöksstatistik efteråt… ;-)

  2. får man? *tänker i ultrarapid*
    Jag kan ju säga hur det går….*L*…

    *tänkte lite*
    eftersom jag brukar göra så här då och då så kan jag säga att det inte brukar bli någon större skillnad på min statistik. Men däremot kan det ju bli så nu när jag valde att visa var jag har befunnit mig med länkar… det kan göra skillnad. Men det var ju meningen att jag skulle ha kul och läsa något intressant:)

Kommentera

