Spår

speglad-lek-2008-paljettenq

Här har jag varit ikväll:

Studenten var den ende jag inte hittade en vidare länk hos… så jag ger upp. Kan konstatera att jag hamnade i en strof av bloggare med fina bilder. Jag vill också ha en bra kamera *begär*…. sedan gäller kanske att hitta bra motiv också vilket de flesta av dem lyckas hitta i sin vardag.

Faktiskt hamnade jag på en blogg jag tvärvände och valde en ny… Ibland måste man våga erkänna att det inte blev bra va? :)

7 svar

  1. Innerst inne håller jag väl med om det du skrev i din kommentar, faktiskt. Och Basshunter är säkert nöjd över att kosingen rullar in, men i hans fall bör det ju faktiskt påpekas att han är öppet emot det rådande Ipred-förslaget för att motverka nedladdning…

  2. Jo, det kan jag tänka mig att han är. :)

  3. tack för kommentar hos mig.
    jodå jag tar en del kort ibland.

  4. vidare länk till vad om jag får fråga ?

  5. tack förkommen tar hos mig o vidare länk till vad ?

  6. ber omursäkt de tog inte min kommentar för en jag la en till med du får gärn ta bort de överflödig om du vill.

  7. Hittade min drömkamera men köpte ny för ett år sedan…
    Suck…

Kommentera

