Flykten

paljettenq-going-north-20081

En spontanbokning till Gällivare och en lätt packning.

  • En rulle ritfilm och handväskan full av tuschpennor. 
  • *kickstartar kvasten*
  • – Klar för avfärd!
  • Swoooooof
9 svar

  1. Flyg försiktigt!

  2. härligt! ha det så gott.

  3. Klädseln verkar väl anpassad för resmålet. :-)
    Trevlig tripp!

  4. Glöm inte koppla på radarn ty luften är full av demoner!

  5. Trevlig resa! Får vi en reserapport från kylan?

  6. Jag ska akta mig för arga renar och Tomten när jag nu strax ska fara iväg. Får väl se om jag näms logga in mig här på bloggen under veckan, men för modligen kommer jag att få tid övers. :)
    (tro inte ni slipper undan mig)
    ;)

  7. Alla vet vi väl att den riktiga tomten bor i Rovaniemi

  8. Ska du sätta ihop något arktiskt?

  9. Nja, jag ska jobba med en grafisk förlaga. Den kan jag ta med mig var jag vill… så jag hälsar på hos min bror. Det enda arktiska jag ska sätta ihop är en eventuell snölykta om det blir tillräckligt varmt för det:) Just nu är det minus 25 grader i skuggan *skrattar med ett hurv*

Kommentera

