Sol.. nej jag menar månuppgång

malmberget-fran-dundret-200

Det är rätt vackert ändå… :)

5 svar

  1. åh gud så fint! Där skulle man varit istället för här i söder där de grått och ingen snö. Men vi är glad ändå=) om än lite avundsjuka efter att ha sett sånna här bilder. Ha det gott.

  2. Lite avis blir jag över all snö och kyla det är skönt när det är riktig vinter. Så du är ute och semestrar du?
    Kram

  3. Jag tog med mig jobbet på semestern, men det blir lite jopp och mycket semester kan jag erkänna…. *L*
    Det är ju så roligt att fara runt och kika på grejer :) Snart ska vi till Tjoutjasjaure (stavar som en kråka) och titta på julbelysningstävlingen som årligen pågår mellan husägarna i byn. Jag fick lov att köpa täckbyxor för att överleva i denna kyla, men det blir ju bra sedan när vi har en hundvalp hemma som vill ut och kissa tidigt på morgonen:)

  4. Åh så fint! Vi har fått en antydan till snö idag och temperaturen ligger runt noll. Tänk om det kunde komma lite ”riktig” vinter.

  5. Ok, jag är LITE avundsjuk.

Kommentera

