…tänk om jag skulle…

tank-om-2008-paljettenq

Ibland gror idéer upp ur en vildäng av otänksamhet.

Hon tänkte; ”Shala-la-la-la oh men titta !..” och knep om utan att tänka sig för. Vissa saker gör man inte för att de är smarta utan bara för att det går. Vad tror ni hon till höger säger?

6 svar

  1. ”My turn!”

  2. Krarzzch (ljusdeffekt)- du lyssnar på P3. Klockan är tre och det är dags för nyheter från ekoredaktionen.”

  3. Bureborn: hahahahahaha!! Oslagbart.

    Påminner förresten om Dalí som kallade kvinnobröst för telefoner. Jag undrade mycket över detta men tror att det är vårtgården som påminner om nummerskivan som fanns förr.

  4. aje!

  5. He he… jo, kärt barn har många namn ;)

    Undrar hur många av er har varit med om att främlingar rattar på era bröst? Jag har varit med om det en gång och då reagerade jag med att reflexmässigt ge en örfil. Killen frågade då pafft; blev du stött?
    (den händelsen är bra mycket roligare idag än det var då) :)

  6. Haha jag har faktiskt råkat ut för nästan just det din bild visar! Det var en kvinnlig kollega till mig som placerade en liten post-it lapp på mitt ena bröst, gud så vi skrattade efteråt sa hon bara ”jag vet inte varför jag gjorde så där” Det är tur att vi är lika ”sjuka” båda två för vi skrattade bara gott åt det.

Kommentera

