Till er alla…

julkort-2008-paljettenq

… en riktigt go jul!

12 svar

  1. Önskar dig det samma!

  2. god jul på dig också.

    och vad fin bild! gillar särskilt det där med ciggen. hm tänkte idag att jag borde börja röka igen (4 år sen sist) för att stilla mina nerver med ok nej jag har lovat mig själv att inte göra det. att istället vara en sund och ansvarstagande vuxen och förälder.
    så trist…:-)

  3. god jul, lilla du! på favorittecknarnas tron sitter du och Hans Arnold!

    /Maria i Blommaland

  4. … bilden är ett hopkok av egna linjer och Edward Hoppers läbbiga clown. Jag blev ju sugen på att använda honom nu när jag ändå har klippt i boken :)

    Linda: Jag som just har köpt en handfull mumsiga cigariller och en fet cigarr till julhelgen ;)

  5. Gosig jul vännen!!
    (Clowner gör mig mörkrädd.)

  6. *** God Jul ***

  7. Jag gillade din ”Julstämning”.

    Hoppas att din jul varit fin!

  8. Detsamma, om än lite senkommet … Hoppas du får en fin nyårshleg! (Häftig bild btw.)

  9. Gott Nytt År bästa konstnärinna! Kramar från mej!

  10. Inatt när jag skulle somna tänkte jag på dig .. är du bortrest eller har du tagit lite bloggpaus för att hinna tomta runt? Nyår .. hoppas du hade det trevligt.
    Jag önskar just dig allt gott med det nya året!
    Kram

  11. Hej Livsglimten och ni andra:) Gott nytt år till er alla!
    Jo jag har haft en riktigt god jul och det nya året firades ända till morgonen :)
    Jag har varit i stugan fram till i måndags och tänkte skriva ett inlägg men kom inte på något vettigt att säga, så knap igen palten och jobbade ett par dagar istället. Har roat mig med att kolla igenom bokföringen och snyggat till den med exelmallar och njutit av strukturen och ordningen. Allt är roligt om det funkar.
    Nu sitter jag här och kollar mail och funderar på om jag ska träna eller cykla till jobbet. Baki huvudet någonstans har jag en tanke på att även blogga lite för att i helgen ska vi åka till stugan igen.

    Det var så trevligt att igår smyga in på bloggarna jag följer, vissa inlägg har fastnat på mig som postitlappar och är svåra att släppa.
    Stationsvakt klagade på att han har flobbat till sig… känner igen mig i det.
    Randig har skrivit om sociala principer som verkligen berörde mig…
    Blommaland sammanfattade sitt år och pangar allt som rör sig.
    Sofia önskade oss ett gott nytt år med en bild som har ett sånt där skärpedjup som fokuserar bara på det vessäntliga… vackert.

    Livsglimten tog en favorit i repris, nallade den goda desseren redan dagen före festen… men hey, om det är någon som ska unna sig det är det hon! :)
    .. ni influerar och inspirerar! Tack för bloggåret 2008!

  12. Hej! Här är lilla jag igen!
    Gott nytt år!
    Hoppas att alla dina drömmar slår in!

Kommentera

