Vems brallor har du?

bukpal

Om jag skulle jämföra mina brallor med ett par byxor burna av en kändis, död eller levande. Då skulle de just idag lika de Charles Bukowski har på sig här på bilden. T-shirten lika så… och påsarna under ögonen… jag har dessutom ett hål i sockan.

Charles Buskowski har skrivit en bok med titeln: Kvinnor, där återfinns denna bild, om någon undrar. Ett ungefärligt dialogcitat ur den:

Hon säger: – Knullade vi igår?

Han säger: -Ja…

Hon säger: -Tyckte väl, det rinner något längst låret på mig

Vems brallor har du på dig idag?

8 svar

  1. Ha, tillåt mig tvivla på att du har en sån där glipa mellan brallorna och tröjan!

  2. …ska jag visa dig? ;)

  3. ahhh den bilden är så cool!
    när jag pluggade litt.vet. och läste shakespeare brevidläste jag bukowskis ”postverket”, jag tyckte det passade mycket bra som motvikt till williams fina ord.

  4. Låter kanske konstigt men jag gillade Bukowski när jag läste honom, det var så rått och olikt mitt liv att jag bara inte kunde låta bli att gilla hans stil.
    Rent av groteskt från början till slut.
    Kram

  5. Det är inte alls konstigt att gilla hans böcker. Jag gillar hans långfingers inställning till finkulturen.

  6. Hehe, jag tvivlar också angående likheten.

    Har förresten läst den där boken (den enda jag läst av honom). Ganska enformig om jag får säga så …

  7. Vilken konversation! Ganska befriande ;-)

  8. […] Jag kan se att mitt mest lästa inlägg Nattjobb har petats ned från topplistan och intresset för Charles Bukowski är mer poppulär för tillfället. Om man nu kan kalla det poppulärt att ha haft 44 sökningar som hamnar på det innlägget… Inlägget handlade om att jag jämförde min klädsel med en kändis. […]

Kommentera

