Vrede

arg-gubbe-2008-paljettenq1

Ett rent av uppfriskande möte. Det bröjade snöa lite senare.

2 svar

  1. Jaha, nu kommer jag inte att kunna sova inatt. Bara ligga vaken och fundera på om det var dig han blev förbannad på. Och i så fall varför? Och skrek du tillbaka?

  2. *skrattar*…nej Sofia, han skrek inte åt mig men han gav ”atmosfär” till hela nejden och hans ilska var riktad mot en annan person och innan han försvann riktade han vreden till livet och hela mänskligheten.

    (Jag är nog inte en skrikande person. Din fråga fick mig att tänka efter… nej, jag skulle nog inte skrika tillbaka om så vore fallet. Jag är nog så där jobbig och dryg… om jag nu skulle hamna i den situationen.)

Kommentera

